Rubrik.

Egentligen borde jag passa pa att plugga lite kanji nu nar det bara ar 20 min kvar tills jag ar klar har! Men jag har inte atit sedan i morse och emellan da och nu har jag varit sa hog pa socker att nu nar blodsockret sjunkigt och jag blivit hungrig for kvallen sa kanner jag bara hur hemskt och tragiskt allt ar. Varlden ar pa vag att ga under. Barn svalter, manniskor ar sjuka, vaxthuseffekten, utrotningshotade djurarter. Jag kanner att jag borde vara ute och panta burkar och gnalla mindre over hur mina langkalsonger ar for stora och att min pojkvan anvande den sista vitloken nar han lagade lunch at mig. Men det gar inte. Sa nu sitter jag har och kanner mig som en usel med manniska, dels for att jag inte ens kan se till att fa mig sjalv att fokusera pa mina studier som faktiskt ar valdigt viktiga om jag vill kunna dra in pengar till gronsaks lokar och understall i  framtiden, och dels for att jag inte vet hur vi ska stoppa cancern eller att isarna smallter uppe i nagonting polen.

Markliga ting ar vi, vi tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0