Pudding : )

Jag var ledsen i forrgar igen, mest over mossen som sprider sig dar jag for till fallet bor, Napoleon berattade igar att han misstanker att det bor en familj bakom kylen. Han hor dom halla pa nar han lagar mat. Han hade schasat ut dom men hade han flyttat pa kylskapet da hade dom sprit sig overallt. Sa han lat dom vara. Jag pratade med mamma, saknar henne mycket, skont att vi far ses snart. Jag ar inte sa ledsen over skolan, men arg, men det gor mig ledsen i slutandan. Det som ror min omma punkt ar att dom kissat och bajsat ner min futon.. speciellt nar jag bara dagar innan varit ledsen i ogat for att jag tanker pa att kopa en ny, tjockare, men ar sa radd for att futonen ska bli ledsen. Tank om man kunde fora over lite medlidande till sina medmanniskor ocksa, haha.

En sak som piggade upp dock var att jag vann en pudding! Jag handlade for over 1500 yen pa Seven Eleven.. hur jag nu an lyckades med det.. och fick dra tva lotter. Jag vinner aldrig pa dom dar lottsakerna men den har gangen gjorde jag det! Jag vann en pudding! Och jag sken som en soool! Nu var det visserligen ett tag sen men i forrgar, innan jag satte pa gratfontanen, sa at vi den!

 

Det var mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0