Paket dags ar det basta!

Idag har jag varit Yujis fru igen. Yuji ringde mig vid lunch nar han var ute i Kawasaki och sa att eftersom jag ar hemma sa ringer han till amazon och ber dom leverera idag under dagtid istallet. Inga problem for mig. Detta ar en av de tilfallena da jag far leka Yujis fru eftersom jag skriver pa for paket at honom. Och som hormonell 21 aring in love sa finns det inget roligare eller mysigare! Forst ar minen man far helt oslagbar nar dom ser att det star en UTLANNING i dorr oppningen. Shit, stackarna, vi borde satta upp en "Varning for Europe" skylt pa dorren. Smidiga som dom ar aterhamtar dom sig dock snabbt, killen idag var ratt sa ung och jag sa hej, han sa hej och bad mig skriva under. Sen innan han racker over paketet sa pekar han pa Yujis efternamn pa paketet och fragar bara for sakerhets skull ".. ar det ratt?" da kommer mitt moment da jag far saga "Jada, det ar min man".

Det gor en hel dag, haha.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha va roligt!! Klockrent :)

2008-11-19 @ 13:22:23
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Jojo

Sorry lorry!!

Jag åker nog upp runt 20.e, papi ska hämta mig med alla mina saker så de beror lite på honom...men typ 20-22 skulle jag tro! :)

2008-11-20 @ 09:32:02
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0