Mina langkalsonger..

Mmm, ni har gissat ratt, nu ar jag ledsen igen. Jag har med mig mina fina langkalsonger jag fick av Erika i mina morgon paket jag fick som nedrakning till jul nar jag bodde hemma. Nu nar det blivit kallt ar det dags att satta pa sig dom och mysa. Dom ar jattefina med hjartan pa och i flera olika farger. Men dom ar for stora. Dom aker ner och blir knoliga under jeansen som ocksa ar for stora. Sa nu ar jag gratfardig. Ahlens storlek Medium fungerar inte langre. Mina jeans skiter jag dock i, dom far vara for stora det bryr jag mig inte om! Tanker ha pa dom tills jag dor (mina langkalsonger med for den delen). Jeansen sitter bra i midjan, storlek 27 fungerar bra, men dom ar posiga i laren och i vaderna. Dom blev ju uttojda back in the days.

Nee, nu tanker jag tycka synd om mig sjalv och ga igenom kanji bockerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0