Ledig med en bag klader

Idag ar jag hemma och ledig. Till och med Yuji tyckte det var enbra ide, jag behover plugga och da ar det battre att jag sitter hemma och gor det. Jag har ledigt fran jobbet och skolan. Det ar mysigt. Och jag tyckte da att det var tid att ga igenom lite outfittar, jag har ju lovat att visa lite. Dock sa var inte Yuji hemma sa jag fick ta alla bilder sjalv och inget stativ till kameran finns an sa, man fick gara vad man kan!

 
 
 

Det basta med modet i Japan ar accessoarer, nagot som jag tycker man ska vrida upp i Sverige. Nu var det svart att fa med pa bild men jag tycker alla ska vaga ta till med benvarmare, armvarmare, stora balten, mossor/hattar, orhangen, halsband, broscher, hangslen, scarfer/halsdukar och solglasogon. Och da menar jag sjalvklart allt pa en gang.

Den basta accessoaren som finns, det mest fantastiska och glamorosa ar solglasogon. Det som ar trakigt med sa manga platser pa jorden ar att folk forstar inte att solglasogon ar inte till for att det ska bli skonare for ogonen i solen. Solglasogon ar en accessoar. Ju spexigare desto battre, stora, runda, varfor inte med guldfarg? Och dom ska man ha pa sig, nar man vill, pa vag ut, till skolan, nar man ar och klubbar.. satt pa dig dom, det ar urlackert och sa ger du den blicken som folk fortjanar nar dom faller nummer etts mest dummaste kommentar jag nagonsin hort sen barnsben: "ar det soligt idag eller?"

Ja det var dom vardagsoutfittarna jag lyckades grava fram innan jag holl pa att hungra ihjal och gick igenom Yujis kyl..

: D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0