Jag ska bli mamma!

Jag borde egentligen sova men jag vill inte riktigt. Klockan ar 8.30 och Yuji har gatt till jobbet. Jag har ingenting tills skolan borjar halv tva. Men jag tankte ta och sitta har och gora santdar myspys som jag aldrig har tid med annars. Och da hittade jag det. Efter att ha suttit tva dagar i streck och blivit alldeles gratfardig hela vagen fran livmodern varje gang Erin i Lost gjort ett litet baby ljud sa hittade jag den perfekta medicinen. En bebis direkt i mitt Nintendo DS. Nar jag tanker pa det sa kanns det mycket smidigare an en riktig bebis. Mitt DS tar mindre plats an en bebis. Mitt DS kan vara tyst och ladda under lektionstid och mitt DS pausar nar man stanger luckan. Jag tror inte riktiga bebisar pausar om man stanger ogonen pa dom.. eller kanske gor dom det, bara det att ingen provat?

Jag valde saklart My baby boy. Falsk feminist och pojk alskare som jag ar. Nu maste jag skicka ett meddelande till Yuji och konfirmera att vi ar overens om namnet pa var nya son.



Har ar vad jag idag egentligen spelshoppar efter sahar pa morgon kvisten. Jag har hort att det faktistk ska vara bra. Nu har jagr unt 5 japanska spel till DS:et och dom ar alla vardelosa. Endast ett har jag nytta av da jag inte ar ute efter att ovningsskriva kanjis utan att lara mig dom forst. Sa nu ska jag prova "My Japanese Coach". Jag aterkommer med.. asikter.


Det gar inte att stoppa mig. Sa jag tankte aven prova Imagine Dream Weddings. Tyvarr blir det inte ens egna brollop med anda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0