Asakusa

 Sa vart bor jag nu? Jag bor i Asakusa som ar lite av tempel staden, om man vill till Japan och se lite buddah och ta lite kort men inte orkar masa sig utanfor Tokyo ja da aker man hit. Jag bor fortfarande centralt och knappt 5 min fran stationen men jag bor inte som i Shinjuku. Jag tycker det ar nagot otroligt forfarligt att behova aka tag sa langt till skolan! Det tar hela 30 minuter! Bara ett byte dock, det ar lucky lucky. Bara det att ar man van med 7 minuter samma linje sa blir man kinkig, det ar som nar man byter ner sig fran en fysjuttons foretagsdator till vad man sjalv har rad med och inte forstar varfor den nya datorn ar sa langsam. Usch, jag ryser.
Jag bor ihop med tva snuskhummrar som tror badrummet ar deras, en annan japansk tjej som knappt ar hemma och sa Napoleon som efter 3 natter som gast pa vart vandrarhem blev anstalld och min rumskompis. Det bor ocksa en kinesisk kille vid koket i pojkrummet men eftersom koket ar fullt med moss tyckte inte jag att Napoleon skulle sova dar. Dock sa tycker snuskhummrarna att alla fonster alltid ska vara oppna i huset sa nu ar det moss over allt. Och dom pissar. Sa sen forra veckan tog jag Micke's biovitrum vaska, fyllde den med klader och annat, stallde upp allt jag ager over 1 meter fran marken och wannabe flyttade till Yuji. Sa nu sover jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0