Lat tips 1, Kanye West ditt geni.



Kanye West har blivit ett geni pa senare dagar och nar jag horde "See you in my nightmares" feat. Lil' Wayne.. laten ar helt otroligt. Den tar mig med mer storm an "Stronger" feat. Daft Punk. Det jag fastnar for i den har laten ar hur det ar som att vara i ett rus, samma melodi som Kayne West och Lil' Wayne anpassar sig till istallet for tvart om.. och Lil' Wayne som har sin rost, ibland later han nastan som en av de dar Looney Toons karaktarerna. I den har laten spelet det dom sager absolut ingen roll, trots att orden ar helt okej, valdigt bra faktiskt, sa hade dom kunnat sjunga vilken nedras smorja som helst, for effekterna i musiken ar sa overtagande.

Angaende videon, forst trodde jag att jag skulle bli besviken over att dom inte sjunger alls i den. Men effekterna med att satta undertext pa det som hander i videon i japanskans katakana (nagot jag inte ens reagerade pa forst, ar sa naturligt for mig, haha) ar helt brilliant [basta ar de tre forsta,  "Ima sugu" (snart), "ima omage ga hitsuyou da" (Du ar nodvandig/viktig nu), Ki ga kuruu (var/min kansla ar 'galen')]. Video ar ocksa inspelad har i Tokyo, vet inte om det har samma effekt pa dom som aldrig varit har men..

Helt fantastisk lat.

"But my sight is better tonight and I might
see you in my nightmare, oh well how did you get there
cause we were once a fairytale

But this is fair well "

"I got my life and it's my only one
I got the night, I'm running from the sun
So goodnight, I made it out the door"

"Okay I'm back up on my grind
You do you and I'm just gon' do mine
You do you, cause I'm just gon' be fine

Okay I got you out my mind
And The night is young, the drinks is cold
The stars is out, I'm ready to go
You always thought I was always wrong
Well now you know... "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0